דלג
משלוחים חינם מעל 500 ש"ח | ייתכנו עיכובים בזמני האספקה
משלוחים חינם מעל 500 ש"ח | ייתכנו עיכובים בזמני האספקה
עיצוב חדר שינה

5 טיפים מרגשים שיהפכו עיצוב חדר שינה קטן ליצירת אומנות חמימה

כולנו רוצים חדר שינה ששווה תמונה, יפה, מזמין ומפנק, אבל מה עושים אם החדר שלכם קטן ולא מאפשר להכניס כל אלמנט עיצובי שבא לכם? 

עיצוב חדר שינה קטן מצריך גישה יצירתית וחשיבה אסטרטגית, שיאפשרו לכם להמציא מחדש את המרחב מבלי להתפשר על פונקציונליות ובטח לא על סטייל. אז איך לעצב חדר שינה קטן ולהפוך אותו למקום שכיף לחזור אליו בסוף כל יום?החלטנו לשתף אתכם בכמה רעיונות לעיצוב חדר שינה קטן שיעשו עבורכם קסמים בחדר שינה בעל חלל קטן. אז בואו נתחיל »

מראות הקסם

מראה היא כמובן פריט מאוד שימושי בחדר השינה, אבל אפשר להשתמש בה גם כדי ליצור אפקט ויזואלי שיגדיל את החלל בחדר שינה קטן, ויגרום לתחושת מרחב נפלאה. 

דרך אחת היא להשעין מראה על הקיר או למקם מראה בעלת סטנד המאפשר לכוון את הזוית. שימו לב לבחור זוית שתחמיא גם לכם וגם לחלל החדר. דרך נוספת היא להפוך את אחת מדלתות הארון או את הארון כולו למראה, טכניקה זו מאפשרת להכניס לחדר מראה גדולה וגבוהה מבלי לתפוס מקום. המראה מוסיפה לחדר עומק וגובה יקרים ומכניסה אווירה יוקרתית. 

כשהארון כולו הופך לקיר מראה, אנחנו מכפילים בקלות את חלל החדר, והרושם הנוצר הוא חדר שינה רחב ומרווח. לקיר מראה יש יתרונות נפלאים נוספים, ואם ממקמים אלמנטים עיצוביים וגופי תאורה תוך התחשבות במרחב המוכפל, מרוויחים עוד אור (שגם הוא יוצר אפקט מגדיל לחדר), ועיצוב סימטרי יפהפה, מה שהופך את החלל הקטן למושלם.

אחסון מחושב וניצול מקסימלי של חלל החדר

בחדר שינה קטן, כל פריט ריהוט צריך להיות מחושב, ובחירה בפריטי ריהוט רב תכליתיים תרוויח לכם מרחב יקר ערך. תוכלו לבחור שידת לילה שתשמש גם כשולחן, או מיטה עם מגירות מובנות. תוכלו לבנות מדפים ארוכים במקום שידות לילה, ותקבלו שטח נוסף לספרים, פריטים אישיים ופרטי אומנות שיכניסו טאצ' אישי לחדר. 

אם יש לכם מרחב מתחת למיטה, שימוש במזוודות עתיקות כאמצעי אחסון יוסיף לחדר אווירה ייחודית ומלא סטייל במקום לא צפוי, תוך ניצול יעיל של המרחב הנמוך והנסתר ביותר של החדר. 

כך השימוש בחלל הופך מועיל יותר, מפחית עומס, ומאפשר לכם לשמור על סדר, וסדר תמיד מחמיא לחדר. 

צבעים כהים לעיצוב חדר שינה קטן יוקרתי

קירות בצבעים כהים כטכניקת עיצוב חדרי שינה קטנים, בטח נשמע לכם רעיון קצת הזוי, אבל תתפלאו לדעת שדווקא צבעים כהים יוצרים אפקט ויזואלי רב ערך לחללים קטנים. קירות (ואפשר גם רצפה ותקרה) בגוונים עמוקים וכהים מכניסים דרמה שמעניקה לחדר אופי ייחודי, ולענייננו, מה שחשוב הוא שהם סופגים בחוכמה את האור של החלל, וזה גורם לטשטוש החלוקה בין הקירות. אפקט זה מוסיף לחדר מימד נוסף ועומק, הוא מרחיב את הקירות ויוצר אשליה של תקרות גבוהות, וזה כמובן גורם לחלל כולו להיראות גדול יותר.

הצבעים הכהים בנוסף להיותם אמירה עיצובית, מציעים רקע נייטרלי שמשתלב טוב עם צבעים נוספים, והתוצאה היא חדר שינה עם אווירה יוקרתית חמימה ואינטימית, תוך ניצול יפהפה של החלל הקטן.

מינימליזם אבל בגדול

השימוש הנכון בפרופורציות בעיצוב פנים, יכול לעזור ליצור אשליית מרחב בחלל קטן ולהפוך אותו למזמין ונעים. כשאנחנו חושבים איך לעצב חדר שינה קטן, למרות שזה נשמע מנוגד לאינטואיציה, שימוש במספר קטן של פריטי ריהוט גדולים יכול לתת תחושה של מרווח ואלגנטיות, זאת כמובן בניגוד לעומס של פריטים קטנים יותר. טכניקה שעובדת נפלא עם האסטרטגיה של בחירה בריהוט גדול היא להימנע מלהצמיד את כל הרהיטים לקירות, השארת מרחב מאחורי חלק מהאלמנטים בחדר, כמו שידות הצד תעניק תחושה של חדר מרווח וגדול יותר. 

קירות בתפקיד

ניצול הקירות בחדר, במיוחד בחללים קטנים, הוא אסטרטגיה עיצובית חכמה שתורמת לפונקציונליות ולאסתטיקה של החדר. 

לדוגמה: תליית מנורות הקריאה על הקיר, תהפוך אותן לאלמנט עיצובי המשפיע על האווירה בחדר, ותשחרר נדל"ן יקר על שידות המיטה שלכם עבור שימושים אחרים. יצירת קיר גלריה תמשוך את העין למעלה ותעניק תחושה של גובה ומרחב, תוך הוספת טאצ' אישי ועומק לחדר. טפטים בדוגמאות או צבעים מיוחדים יכולים להשפיע רבות על העיצוב ועל תחושת המרחב בחדר, הם מכניסים סגנון ואווירה מיוחדת מבלי לתפוס מקום בכלל. 

בחירה חכמה של אלמנטים אלה תכניס עומק ואופי לחדר מבלי להוסיף עומס או לתפוס שטח יקר. 

חדר שינה גדול מהחיים

ישנם אינסוף רעיונות לעיצוב חדר שינה קטן שיכולים לעזור לכם לעצב חדר פרטי בדיוק בסגנון שלכם, גם אם המרחב ממש מצומצם. כל אלמנט עיצובי צריך לקחת חלק בחשיבה הויזואלית, ולמקסם את תרומתו לחלל. טכניקות כמו אלה שהצגנו, מאפשרות לנו לשלוט על המרחב והסגנון, כך שעיצוב החדר מותאם בדיוק עבורכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר או פשוט לבוא ולבקר, ונעזור לכם לעצב חדר שינה קטן מהחלומות.
המאמר הקודם עיצוב חדר שינה מודרני לפרטיות בסטייל
המאמר הבא עיצוב חדר שינה רומנטי - כך תבחרו ריהוט לחדר שינה