דלג
משלוחים חינם מעל 500 ש"ח | ייתכנו עיכובים בזמני האספקה
משלוחים חינם מעל 500 ש"ח | ייתכנו עיכובים בזמני האספקה
עיצוב חדר שינה מודרני לפרטיות בסטייל

עיצוב חדר שינה מודרני לפרטיות בסטייל

בכל פעם שמזכירים עיצוב חדר שינה מודרני הכוונה היא לחדר שינה מרשים, בעל מראה מלוטש, גדוש בנוחות מעודכנת, שכל פרט בו תורם לעיצוב ולתחושה אינטימית רגועה, נעימה והרמונית. 

הטון של חדר שינה בעיצוב מודרני תלוי בבחירה שלכם ובצרכים היומיומיים שלכם, הוא יכול להיות אוורירי וחלומי או דרמטי ומלא אופי. 

כדי להכניס עיצוב מודרני לחדר השינה, נשלב חומרים עשירים, טקסטיל איכותי, פריטי אמנות דרמטיים, ונוסיף נגיעות קטנות של צבע, אבל יש כמה חוקי עיצוב בסיסיים שבלעדיהם לא תשיגו את המראה המבוקש. אז איך בדיוק עושים את זה? 

הנה חוקי הבסיס שיעזרו לכם להפוך את חדר השינה שלכם לחדר נעים ומרגיע בעיצוב מודרני ויפהפה. 

מינימום פריטים מקסימום נוחות

עיצוב מודרני אוהב גישה מינימליסטית שיוצרת חללים מזמינים ומרגיעים, מושלם לחדר השינה. בפועל זה אומר שילוב של קווים נקיים, אלמנטים עיצוביים פשוטים, שמירה על חלל פתוח ואוורירי, ושימוש במינימום פריטים.

טכניקות עיצוב חכמות יכולות לעזור לנו להיות סלקטיביים יותר, ולהפחית את הצורך באלמנטים שונים בחדר השינה. לדוגמה: 

  • בחירת פריטי ריהוט מעוצבים שכל אחד מהם גם תורם לאווירה וגם שימושי, תעזור להפחית את כמות הפריטים שתצטרכו להכניס לחדר, ותאפשר לכם לעצב חדר מרווח ונוח. 
  • יצירת אלמנטים עיצוביים שלא תופסים מקום. לדוגמה: צביעת הקיר שמאחורי המיטה בשני צבעים לרוחב הקיר, תיצור גב מיטה מדומה שטוח שיוסיף עניין וניקיון. זו גישה מושלמת ליצירת חדר שינה בעיצוב מודרני. 
  • מיקום האביזרים בחדר תוך שמירה על מרווחים גדולים ביניהם, תיצור תחושת מרחב גדול יותר (מה שחשוב במיוחד בעיצוב חדר שינה קטן). 
  • מציאת פתרונות אחסון נסתרים כמו מיטות עם מגירות או ארונות עם דלתות חלקות, יאפשרו לנו לשמור על ניקיון וסדר, מבלי להתפשר על סגנון ואיכות.


צבעוניות אלגנטית ניטרלית

בחירת צבע ניטרלי שולט ושימוש בגוונים שונים שלו באלמנטים שונים בחדר השינה, יוצר בסיס שגם מעניק לחלל אווירה של שלווה ואלגנטיות מתוחכמת, וגם מאפשר להכניס אופי ועניין עם נגיעות חיים של צבע. כל צבע. 

ברור שהמחשבה המיידית רצה לכיוון הצבעים הניטרליים הבהירים האהובים כמו בז', אפור ולבן, שהם נפלאים למראה אוורירי וכבודם במקומם! אבל אל תהססו להעז ולשקול גם גוונים כהים של חום, כחול ואפור, שיכניסו אפקט עשיר של עומק ומרקם לחלל, וימלאו את חדר השינה באווירה אקסלוסיבית. 

בכל בחירה שתעשו, שילוב מספר גוונים של אותו צבע באלמנטים שונים בחדר, יכניס לעיצוב החדר הרמוניה כובשת שמבטאת את הטאצ' המודרני במיטבו, ואז תוכלו לשחק עם אקססוריז צבעוניים ללא חשש מעומס או הפרעה לאווירה המרגיעה.

עיצוב באור

בעיצוב חדר שינה מודרני, לתאורה יש תפקיד בעיצוב האווירה, ובהשפעה על תחושת המרחב והעומק, ובהתאם לשיקולים אלה נבחר את גופי התאורה, צבע התאורה והמיקום. 

סוגי תאורה שיכניסו את הלוק המודרני לחדר השינה הם שניים: תאורה עיצובית ותאורה נסתרת.

השימוש בתאורה כאלמנט עיצובי, מוסיפה תחכום אומנותי לחדר והופכת אותו לחלל מרשים וייחודי. גישה זו מאפשרת לנו לבחור גופי תאורה גדולים, מיוחדים, לפנות להם מרחב משלהם, ולהבליט אותם במכוון כדי ליצור עניין. דוגמה לכך היא תלייה מהתקרה של גופי תאורה גדולים ומרשימים, כמו אהילי קש או זכוכית, בגובה נמוך בצידי המיטה כדי שישמשו כמנורות קריאה. מיקום זה מדגיש את כל מה שסביב המנורה באור דרמטי מיוחד, תוך שמירה על שידת הצד פנויה. 

את התאורה הנסתרת נתקין עם גופי תאורה אינטגרטיביים המשולבים ומוצנעים בקיר, במיטה או בכל אלמנט עיצובי אחר, כדי לשמור על קירות ותקרות נקיים. 

תפקיד חשוב בעיצוב האווירה נתון לשליטה בעוצמת האור. תאורה עמומה מתאימה לרגעים רבים בחדר השינה, והופכת את העיצוב ממרשים לעוצר נשימה! התקנת דימרים תאפשר לכם שליטה על עוצמת האור, והתאמתה לכל רגע.



חומרים טבעיים - מודרניות נצחית

זה נכון שהביטוי 'עיצוב מודרני' ישר מתקשר לשימוש חדשני בחומרים כמו בטון שקוף, פלסטיק מתקדם, אפוקסי וכדומה, או בחומרים שיוצרים מראה נקי כמו זכוכית, מתכת ובטון מוחלק. אבל יש משהו שעובד בצורה נפלאה עם כל החומרים האלו, וזה שילוב של חומרים טבעיים בעיצוב החלל, בריהוט ובאקססוריז. 

בחירה נכונה של חומרים טבעיים יכולה להפוך חדר שינה פשוט לממלכה מעודכנת, חדשנית ויפהפיה. הטקסטורות והצבעים של קש, עץ ובמבוק יכולים להכניס יופי שאין לו מתחרים לחדר השינה שלכם. עיצוב גב המיטה משטיח קש, בחירת מיטה מעץ, מיקום שידת עץ מפוסלת, שטיח ראטן, סלסילות ואלמנטים עציים בתקרה, הם חלק קטן מרשימת האפשרויות האינסופית לשילוב חומרים טבעיים בחדר השינה.

האלמנטים הטבעיים משתלבים בצורה מושלמת עם כל גוון וצבע, בהיר או כהה. הם יוצרים בסיס יפהפה והרמוני, המאפשר מקום לנקודות צבע מרעננות של אקססוריז שונים, ויוצרים חדר אינטימי, כייפי, חמים ועם המון אופי



לחדר שינה חדש 

הסתכלו על החדר שלכם, קרוב לוודאי שבהפחתת מספר פריטים, בסידור מעט שונה, ובתוספת של מספר אלמנטים, תוכלו לעצב לכם חדר שינה שיגרום לכם תחושת וואו בכל פעם שתיכנסו אליו. 

אנחנו יכולים לעזור לכם לעשות זאת בקלות, עיצוב חדרי שינה מודרניים ורומנטיים הוא חלק מהיומיום שלנו.  

אתם מוזמנים להתייעץ בצוות המקצועי שלנו או לבוא לבקר בחנות כדי שנעשה את זה במפגש אישי.

המאמר הקודם מזנונים מודרניים לסלון - דברים שחשוב לדעת!
המאמר הבא 5 טיפים מרגשים שיהפכו עיצוב חדר שינה קטן ליצירת אומנות חמימה